دولت نگاه بدون تبعیض به اقلیت ها دارد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: افتخار می‌کنیم که در کشورمان، ادیان و مذاهب مختلف در کنار مسلمانان با صلح و محبت زندگی می‌کنند.


به گزارش ایسنا، محسن منصوری در دیدار صمیمانه با نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، رییس شورای خلیفه گری ارامنه، رییس مجمع خلیفه گری ارامنه، روحانیون کلیسا و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، هنرمندان، ورزشکاران و دانشجویان مسیحی در ایام میلاد حضرت عیسی (ع)، ضمن تبریک آغاز سال نو میلادی اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در کشورمان، ادیان و مذاهب مختلف در کنار مسلمانان با صلح و محبت زندگی می‌کنند. دولت سیزدهم بدون نگاه تبعیض آمیز، حل مسائل و مشکلات اقلیت‌های دینی و مذهبی از جمله جامعه ارامنه را با نگاهی مثبت دنبال می کند.


وی افزود: رئیس جمهور به پیروان مذاهب مختلف توجه ویژه ای دارند. او در پیگیری مسائل اقلیت‌های مذهبی نگاهی بدون تبعیض، مثبت و باز دارند.


معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دشمنان  تمام تلاش خود را برای کارشکنی در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی انجام می‌دهند اما عزم دولت کار جدی، جهادی و تلاش و پیگیری برای حل مسئله است.


منصوری خاطرنشان کرد: امروز مسئله اصلی جوامع اسلامی ، دعوای حق و باطل است. ما در حمایت از جریان مقاومت با همه ادیان الهی اتفاق نظر داریم گرچه دشمن هم نهایت تلاش را برای ضربه زدن در همه ابعاد انجام می‌دهد.


معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: حرکت کشور رو به رشد است؛ در بسیاری از حوزه‌ها مانند مدیریت شهری، حوزه نظامی فناوری اطلاعات، فعالیت‌های دانش بنیان و عمرانی تصویر امروز با ۲۰ سال قبل قابل مقایسه نیست.


منصوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستاوردهای کشورمان در حوزه‌های علمی و فناوری قابل رقابت با کشورهای پیشرفته دنیا است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *