مکرم دبوب ایران به عنوان تیم نخست صعود می کند

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین بعد از شکست برابر ایران گفت که شاگردان قلعه نویی به عنوان تیم نخست صعود خواهند کرد. او از هواداران ایرانی هم تشکر کرد.


به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال فلسطین در نخستین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف ایران رفت و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.


مکرم دبوب سرمربی  تیم ملی فوتبال فلسطین در نشست خبری بعد از بازی گفت: بدون شک از این گروه ایران به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود خواهد کرد و تیم های امارات، فلسطین و هنگ کنگ برای صعود به عنوان تیم دوم شانس مساوی دارند. دیدار بعدی ما برابر امارات بسیار حساس است و نهایت تلاش خود رابه کار می گیریم تا در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی دور بعد شویم. باوجود آنکه شکست سنگینی را متحمل شدیم اما  از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. به نظرم سطح بازیکنان فلسطین پیشرفت کرده است و می‌توانیم در دیدارهای بعدی عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.


سرمربی فلسطین افزود: بازی سختی بود. ایران یک تیم قوی و باتجربه و از مدعیان اصلی قهرمانی است. آنها بازیکنان شاخص و سرشناسی در ترکیب  خود داشتند. شور و هیجان زیادی که بازیکنان ما داشتند باعث شد تا در ابتدای بازی تمرکز لازم را نداشته باشیم و دروازه ما باز شود. در ابتدا به دنبال این بودیم که فضاها را ببندیم اما همچنانکه گفتم نبود تمرکز در چنین بازی ها باعث می‌شود تا تیم تاوان پس دهد. این بازی را فراموش می‌کنیم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی های بعدی جبران کنیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *