سند هوش مصنوعی و امنیت غذایی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند امنیت غذایی، هوش مصنوعی و چندین سند دیگر تهیه و به زودی رونمایی می‌شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه روز دوشنبه ششم آذرماه ۱۴۰۲ در نشست با اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیات اندیشه‌ورز دانشگاه‌های استان تشکیل شده و جدی گرفته شود.


وی بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان استان در همه امور تاکید و اظهارکرد: آیین نامه ارتقاء هیات علمی دانشگاه باید دچار تغییر و تحولاتی شود.


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: سند امنیت غذایی مصوب و به زودی رونمایی می‌شود، ضمن اینکه سند مهدویت نیز در دست تهیه است.


حجت‌الاسلام خسروپناه تصریح کرد: آیین نامه ارتقاء دانشگاه فرهنگیان که سال‌ها بر زمین مانده بود توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به نتیجه رسید.


وی از تهیه سند هوش مصنوعی خبر داد و گفت: سند کوانتوم نیز تهیه می‌شود. جنگ آینده جنگ کوانتوم است، دانشمندان درجه یک در حوزه کوانتوم را در همه استان‌ها شناسایی کردیم و قرارگاه کوانتومی راه‌اندازی کردیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *