برگزاری تورهای طبیعت گردی از ساری

برگزاری تورهای طبیعت گردی از ساری

بعد از یک هفته سخت کاری، رفتن به دل طبیعت و گذراندن اوقات فراغت در هوای پاک و در کنار جاذبه‌ های بکر می‌ تواند حسابی خستگی را از تن شما بیرون کرده و انرژی شما را برای گذراندن یک هفته عالی تامین کند.

اما اگر خودتان بخواهید به دل طبیعت بروید قطعا باید زمان زیادی را برای جمع کردن وسایل، پیدا کردن یک مکان مناسب، تهیه غذا و…  صرف کنید. اگر تجربه اش را داشته باشید حتما میدانید که همین مسائل خستگی مضاعف را به دنبال دارد.

اما سفر کردن با یک تور طبیعت گردی هیچ کدام از این دغدغه‌ ها را ندارد. اگر می‌ خواهید بیشتر در مورد شرایط برگزاری تورهای طبیعت گردی از ساری و آپشن‌ هایی که این تورها در اختیار شما قرار می‌ دهند بدانید ما را در ادامه در توکاگشت طبرستان همراهی کنید.

منظور از تور طبیعت گردی چیست؟

منظور از تور طبیعت گردی رفتن به یک پیک نیک یک روزه یا چند روزه بدون برنامه ریزی و بدون دغدغه است. البته سفر شما در یک مکان خاص و بکر خواهد بود که خودتان احتمالا بدون تور نمی‌ توانید آنجا بروید و یا اینکه باید چندین روز برای رفتن به آنجا برنامه‌ ریزی کنید و وقت بگذارید.

منظور از طبیعت گردی سفر کردن در دل طبیعت و گذراندن اوقات استراحت و خواب در اقامتگاه‌ های طبیعی و یا بوم گردی است. شما در دل طبیعت برای خواب و استراحت باید در یک چادر، یک آلاچیق یا خانه محلی بمانید.

در طبیعت گردی خبری از هتل‌ های لوکس و لاکچری و امکانات ویژه نیست، اما در عوض شما جاذبه‌ هایی را خواهید دید و لذت‌ هایی را تجربه خواهید کرد که برای شما به یاد ماندنی و خاص خواهد بود.

یک مثال واضح برای تور طبیعت گردی تور کویر گردی و یا جنگل گردی است. کویر گردی شرایط خاص خود را دارد. به عنوان مثال شما باید یک ماشین آفرود مخصوص داشته باشید و کویر را هم خوب بشناسید.

صبح کردن شب در دل کویر بسیار حیرت انگیز است. اما احتمالا هراس و ترس از جانوران کویری همچون مار و عقرب در دل شما رخنه خواهد کرد. بنابراین شما نیاز به یک تور کویر گردی حرفه‌ ای خواهید داشت که تمام امکانات لذت‌ها و جذابیت‌ های سفر را بدون هیچ گونه دغدغه خاطر در مورد خطرات احتمالی، برای شما فراهم کنند.

انواع تور طبیعت گردی از ساری

انواع تور طبیعت گردی از ساری شامل تورهای یک روزه و یا چند روزه هستند که ممکن است در جنگل و یا در کویر برگزار شوند. تور جنگل گردی که مشخصا در نقاط بسیار بکر و شگفت انگیز شمال کشور برگزار می‌ شود. اما تور کویر شامل یک تجربه بسیار منحصر به فرد است که در دل کویر و در شهرهای مرکزی ایران برگزار خواهد شد. کویر مرنجاب یکی از مقاصد تورهای طبیعت گردی است.

علاوه بر کویر مرنجاب کویرهای دیگری نیز در کشور هستند که مقصد علاقمندان به طبیعت به شمار می‌ آیند. به غیر از کویر و جنگل نقاط بکر طبیعی دیگری نیز در اقصی نقاط کشور وجود دارند که پذیرای گردشگران هستند و مجریان تور این نقاط استثنایی را به صورت کامل می‌ شناسند.

مزایای سفر با تور طبیعت گردی از ساری

شما هنگامی که با تورهای طبیعت گردی همراه می‌ شوید از آپشن‌های فوق العاده آن ها نیز بهره ‌مند می‌ شوید. از جمله آپشن‌ های تور طبیعت گردی از ساری می توان به

وجود یک راهنمای کاربلد و حرفه‌ ای اشاره کرد که مناطق بکر را به خوبی کف دست خود می‌ شناسد و شما را جاهایی می‌ برد که احتمالا تا به حال ندیده‌ اید و تجربه های شگفت انگیزی را برای شما به ثبت خواهد رساند.

امنیت بالای سفر هم در اقامتگاه ‌ها و هم در برابر تهدیدهای طبیعی نیز از جمله مزایای سفر با تور طبیعت گردی است.

وجود بیمه مسافرتی نیز خیال شما را از لحاظ بروز هر حادثه‌ ای راحت خواهد کرد.

یکی دیگر از مزایای فوق العاده تورهای مسافرتی در دل طبیعت قیمت مقرون به صرفه آنها است. در یک تور مسافرتی همه چیز با قیمت مقرون به صرفه فراهم خواهد بود. این در صورتی است که اگر شما به شخصه بخواهید این امکانات و وسایل را فراهم کنید باید هزینه بسیار زیادی بابت آن صرف کنید.

قیمت تور طبیعت گردی توکا گشت طبرستان

بسته به هر کدام از تورهای انتخابی قیمت آنها نیز متفاوت است. قیمت تور طبیعت گردی توکا گشت طبرستان بستگی به نوع تور و پکیج تور دارد. به عنوان مثال تعداد وعده‌ های غذایی یک تور، وسیله حمل و نقل تور، مسافت مکان مبدا تور با مکان مقصد، نوع اقامتگاه و… همگی در قیمت تور تاثیرگذار هستند.

بنابراین هر پکیج مسافرتی قیمت خاص خود را دارد. برای اطلاع از جزئیات پکیج‌ ها و قیمت آنها می‌توانید از طریق سایت توکاتور اقدام کنید.

وسایل و مدارک لازم برای تور طبیعت گردی توکاتورز

بهتر است که تمام وسایل مورد نیاز برای تور طبیعت گردی را فراهم کنید تا خیالتان از هر لحاظ آسوده باشد و از سفرتان لذت کامل ببرید. این وسایل شامل مدارک شامل مدارک شناسایی شما، کفش و کلاه مخصوص منطقه مقصد، وسایل شخصی از جمله لیوان و مسواک و دستمال و… و یک دست لباس اضافه هستند.

لباس‌ های شما باید کاملا متناسب با محل مورد نظر باشند. در این زمینه تور لیدر به صورت کامل شما را راهنمایی خواهد کرد. به عنوان مثال لباس‌ های مخصوص کویر گردی با لباس‌ های جنگل گردی به صورت کامل متفاوت هستند.

شما در کویر نیاز به پوشیدن چکمه های مخصوص و یک شلوار مخصوص هستید که به صورت کامل در چکمه فرو برود و به اصطلاح محلی‌ ها گت شود و راه نفوذ هر گونه جانور کویری از قبیل مارمولک عقرب و… از طریق پاها و پایین تنه بسته شود. این در صورتی است که کفش و لباس مخصوص جنگل گردی کاملا متفاوت است.

نحوه خرید تور طبیعت گردی توکاتور

شما می‌ توانید هم از طریق درگاه‌ های اینترنتی در سایت توکاتورز و هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری برای خرید تور طبیعت گردی از ساری اقدام کنید. ما به صورت کامل امکانات هر پکیج را در وب سایت قرار داده ‌ایم.

اما در صورتی که برای خرید تور نیاز به مشاوره‌ های بیشتر داشتید می‌ توانید از تماس تلفنی استفاده کنید. همچنین ما به صورت حضوری نیز پذیرای شما هستیم و شما می‌ توانید تور مورد نظر خود را به صورت حضوری نیز خریداری کنید.

 

 

تور طبیعت گردی از ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *