ویژگی های گوسفند زنده سالم قبل از خرید بشناسید

ویژگی های گوسفند زنده سالم قبل از خرید بشناسید

ویژگی های گوسفند زنده سالم
خرید گوسفند زنده و حضوری، دردسرهای فراوانی دارد و نیازمند صرف وقت زیادی است. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی این مشکلات رفع شده و جایی برای نگرانی وجود ندارد. شرکت ما در زمینه عرضه و فروش اینترنتی و غیرحضوری گوسفند زنده فعالیت دارد. ما در این مجموعه تلاش داریم با بهره گیری از متخصصان کارآزموده و خبره، به بهترین شکل در زمینه فروش گوسفند خدمت رسانی کنیم. ویژگی های گوسفند زنده سالم در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

https://damdarighaem.com/wp-content/uploads/2018/08/goosfandzendeh11.jpg

استعلام دقیق قیمت در ۲۴ ساعت شبانه روز 09123590824 آقای تیموری!
ویژگی های گوسفند زنده سالم

اصولاً تشخیص سلامت گوسفند وظیفه دامپزشک است؛ اما مواردی وجود دارد که یک فرد معمولی بتواند تا حدودی از سلامت گوسفند مطمئن شود. این موارد عبارتند از:

گوشت یکنواخت
نداشتن مشکل نشخوار
عادی و شفاف بودن چشم ها
پشم های یکنواخت و بدون کچلی
گوشت بدون عارضه، سفیدی یا کبودی
محکم بودن پشم در برابر کنده شدن و کشیدن
بررسی میزان مخاط دهان و بینی و اینکه نباید این مخاط بیش از اندازه باشد
چگونه می توان گوسفند آنلاین سفارش داد؟
برای این کار فقط کافیست به سایت ما مراجعه کرده و گوسفند مورد نظر خود را طبق قیمت روز سفارش دهید. به همین منظور به بخش تماس با ما رفته و از طریق شماره های موجود (09123590824 آقای تیموری)، سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت سفارش شما را ترتیب اثر داده و گوسفند مورد نظر را در زمان و مکان تعیین شده تحویل خواهند داد.

مزایای خرید از سایت ما چیست؟
اولین مزیت خرید از مجموعه ما، قیمت گوسفند است. در واقع قیمت پیشنهادی ما به خریداران بسیار مناسب تر از قیمت روز است و از لحاظ اقتصادی برای شما به صرفه خواهد بود. علاوه بر قیمت مناسب، مجموعه ما همراه با گوسفند خریداری شده، قصاب نیز ارسال می کند. قصاب ها علاوه بر ذبح، کندن پوست، تمیز کردن و همچنین خرد کردن گوشت را انجام داده و از این لحاظ دغدغه شما کمتر می شود.

عرضه دام شهرداری و فروش گوسفند زنده شهرداری
پخش دام زنده شهرداری توسط مجموعه ما در دامداری های بسیار مجهز پرورش داده می شوند. گوسفندان به واسطه تغذیه سالم و ارگانیک (بدون هورمون) وزنی ایده آل داشته و کاملاً سالم می باشند. در این مجموعه گوسفندانی با نژادهای لر، کرد، بلوچ، رومانی و مغانی وجود دارد و شما می توانید گوسفند مورد نظر خود را با هر ویژگی خریداری کنید.

https://damdarighaem.com/wp-content/uploads/2018/07/hero-home-min.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *